Bursa'da uyuşturucu kullanan genç hastanelik oldu!

Bursa'da uyuşturucu kullanan genç hastanelik oldu!

Bursa'da uyuşturucu kulanan bir genç, hastanelik oldu.

2015.08.29 10:47 - Son Güncellenme: 2015.08.29 10:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da uyuşturucu kullanan genç hastanelik oldu!

Alınan bilgiye göre, İnegöl ilçesinde uyuşturucu kullanan K.D., 112 ekipleri tarafından Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Bilinci kapalı olan gencin hayati tehlikesinin olduğu öğrenildi.

Merkez Yıldırım ilçesinde de şüphelendikleri F.U.'nun üzerini arayan polis ekipleri, peçeteye sarılı şekilde esrar buldu.

Polisin, her iki olayla alakalı tahkikatı sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.29 10:47 - Son Güncellenme: 2015.08.29 10:51 - HABER MERKEZİ
A