Bursa'da uyuşturucu ile mücadelede postacı dönemi
Bursa Emniyet Müdürlüğü, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, PTT Başmüdürlüğü ile protokol imzalayarak uyuşturucu ile mücadelede etkin rol oynamalarını sağlamak amacıyla sahada görev yapan postacılara uyuşturucu ile mücadele eğitimi verdi.
2018.10.27 12:39 - Son Güncellenme: 2018.10.27 12:40 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
SEFA BALABAN / BURSADABUGUN.COM
Bursa'da uyuşturucu ile mücadele hız kesmiyor. Son olarak Bursa Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Bursa PTT Başmüdürlüğü ile protokol imzalayarak, sahada görev yapan postacılara uyuşturucu ile mücadele eğitimi verdi. İlk etapta görev yapan 70 postacıya, görev sorumluluk alanında uyuştucu ile mücadelede nasıl verimli olabilecekleri, uyarıcı maddeleri tanımaları ve ihbar etme konusunda kolluk kuvvetleri ile nasıl irtibata geçecekleri konusunda bilgilendirme yapıldı. Yapılan bilgilendirme toplantıların ileriki tarihlerde de yapılması planlandığı aktarıldı. Narkotik ekipleri, daha önce de belediye personellerine uyuşturucu madde konusunda eğitim vermişti.
