Bursa'da uyuşturucu hastanelik etti!

Bursa'da uyuşturucu hastanelik etti!

Bursa'da uyuşturucu kullanan 2 genç hastanelik oldu.

2015.08.23 12:12 - Son Güncellenme: 2015.08.23 12:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da uyuşturucu hastanelik etti!

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Selimzade Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, uyuşturucu kullanan M.K. (25) 112 ekipleri tarafından Devlet Hastanesine kaldırıldı. M.K.'nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Yenişehir ilçesinde de uyuşturucu kullanan S.İ. (29) hastaneye götürüldü. S.İ.'nin durumunun iyi olduğu belirtildi.
Polisin, her iki olayla alakalı tahkikatı sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.23 12:12 - Son Güncellenme: 2015.08.23 12:13 - HABER MERKEZİ
A