Bursa'da üniversite personeli bayramlaşma töreninde buluştu

Bursa'da üniversite personeli bayramlaşma töreninde buluştu

Uludağ Üniversitesi, geleneksel bayramlaşma törenini bu yıl da Mete Cengiz Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdi. Törene Uludağ Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yusuf Ulcay, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Mehmet Yüce, Prof. Dr. Eray Alper, YÖK Üyesi Prof. Dr. İbrahim Hatipoğlu, akademik ve idari personel katıldı.

2016.09.10 10:38 - Son Güncellenme: 2016.09.10 10:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da üniversite personeli bayramlaşma töreninde buluştu

Törende konuşan UÜ Rektörü Prof. Dr. Yusuf Ulcay idari ve akademik personelin yaklaşan Kurban Bayramını tebrik etti. Rektör Prof. Dr. Ulcay "Gelenek haline gelmiş bu bayramlaşma organizasyonlarımız Uludağ Üniversitesi ailesi olarak bizleri daha da birbirimize yakınlaştırıyor. Bu mübarek bayramı aileniz ve sevdiklerinizle birlikte bayramın getirdiği güzelliklerle geçirmenizi canı gönülden dilerim" dedi.

Bayramın herkese neşe ve huzur getirmesi dileğinde bulunan YÖK Üyesi Prof. Dr. İbrahim Hatipoğlu' da yaptığı konuşmada "Hepimiz araba kullanıyoruz ve bayram vesilesiyle memleketlerimize gideceğiz. Dikkatli araç kullanmak ve trafik kurallarına uymak suretiyle sağlık ve afiyet içinde güzel bir bayram diliyorum. Ülke olarak yaklaşık bir buçuk aydır ciddi bir krizi örnek bir dayanışmayla hasarsız bir şekilde atlattık. Bu süreçte hepinizin çok büyük katkıları olmuştur. Kapatılmış olan 15 tane üniversite var. Bu üniversitelerin öğrencileri bizim vatandaşlarımız, bizim öğrencilerimiz onların sağlıklı bir şekilde üniversitelere intikallerini de gerçekleştirip, mezun olmalarını sağlamak görevimiz" dedi.

Konuşmaların ardından, üniversite üst yönetimi törene katılan tüm akademik ve idari personel ile tek tek bayramlaştı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.10 10:38 - Son Güncellenme: 2016.09.10 10:39 - HABER MERKEZİ
A