Bursa'da 'u' dönüşü yapayım derken motosikletle çarpıştı

Bursa'da 'u' dönüşü yapayım derken motosikletle çarpıştı

Bursa'da 2 kişinin bulunduğu motosiklet, 'u' dönüşü yapmak isteyen otomobile çarptı.

2015.08.11 14:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 'u' dönüşü yapayım derken motosikletle çarpıştı

Kaza, merkez Yıldırım ilçesi Zümrütevler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, seyir halindeki otomobilin sürücüsü 'u' dönüşü yapmak için birden dönünce, otomobilin arkasında seyir halinde olan ve üzerinde kasksız 2 kişinin bulunduğu motosiklet, araca çarptı.

Kaza sonrasında çevredeki vatandaşlar, motosikletteki kişilerin durumunu kontrol etti.

O anlar, bir iş yerinin güvenlik kameralarına yansıdı.

Polis, kazayla alakalı tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.11 14:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 14:47 - HABER MERKEZİ
A