Bursa'da 'u' dönüşü yapayım derken motosikletle çarpıştı
Bursa'da 2 kişinin bulunduğu motosiklet, 'u' dönüşü yapmak isteyen otomobile çarptı.
2015.08.11 14:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 14:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Kaza, merkez Yıldırım ilçesi Zümrütevler Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, seyir halindeki otomobilin sürücüsü 'u' dönüşü yapmak için birden dönünce, otomobilin arkasında seyir halinde olan ve üzerinde kasksız 2 kişinin bulunduğu motosiklet, araca çarptı.
Kaza sonrasında çevredeki vatandaşlar, motosikletteki kişilerin durumunu kontrol etti.
O anlar, bir iş yerinin güvenlik kameralarına yansıdı.
Polis, kazayla alakalı tahkikat başlattı.