Bursa'da tuz ruhu hastanelik etti
Bursa'da çalıştığı fabrikanın tuvaletlerine tuz ruhu döküp temizleyen bir kişi hastanelik oldu.
2016.04.27 10:16 - Son Güncellenme: 2016.04.27 10:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
04:54
İLGİLİ VİDEO
Fabrikada kimyasal maddeden 7 kişi zehirlendi
Ola, İnegöl ilçesi Süleymaniye OSB Mahallesi'nde meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, A.K., çalıştığı fabrikanın tuvaletlerine tuz ruhu döküp temizlemeye başladı.
Bir süre sonra fenalaşan A.K.'ye ilk müdahaleyi arkadaşları yaptı.
112 ekipleri tarafından hastaneye kaldırılan A.K.'nin tuz ruhundan zehirlendiği belirlendi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.