Bursa'da trafik magandaları yolu tehlikeye atmaya devam ediyor

Bursa'da trafik magandaları yolu tehlikeye atmaya devam ediyor

Bursa'nın İnegöl ilçesinde kasksız ve korumasız bir şekilde motosiklete binen 4 genç, adeta ölüme meydan okudu. Kendisini görüntüleyen vatandaşın uyarılarına rağmen trafiğe çıkan gençler, üst üste bindikleri motorda bir süre sonra gözden kayboldu.

2024.10.28 10:46 - Son Güncellenme: 2024.10.28 11:29 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da trafik magandaları yolu tehlikeye atmaya devam ediyor
00:07 Bursa'da trafik magandaları yolu tehlikeye atmaya devam ediyor

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da trafik magandaları yolu tehlikeye atmaya devam ediyor

Olay, İnegöl ilçesinde meydana geldi. Motosiklet tutkunu 4 genç iki tekerlekli araca sığmak üst üste çıktı.

Artçının omzunda yoluculuk yapan kişi kameraya yansırken, kazaya davetiye çıkaran gençler, kendilerini görüntüleyen vatandaşların uyarılarına aldırış etmeden kilometrelerce ilerledi. O anlar ise kameraya anbean yansıdı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.10.28 10:46 - Son Güncellenme: 2024.10.28 11:29 - İHA
A