Bursa'da trafiğe çıkacaklar dikkat!
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Bursaray Kestel hattı inşaatı dolayısıyla yenilenen Arabayatağı üst geçidinin montajı sebebiyle Bursa-Ankara yolu 19 Ocak Pazar günü 06.00-17.00 saatleri arasında çift yönlü olarak trafiğe kapatılacak.
2014.01.17 15:46 - Son Güncellenme: 2014.01.17 15:50 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından BHRS III. aşama (doğu hattı) inşaatı sebebiyle Arabayatağı yaya üst geçidi yeniden yapılıyor. Mevcut üst geçidin 15 metre doğusunda, Bursa-Ankara yolu üzerindeki yaya üst geçit montajı başlıyor. Çalışma esnasında Bursa-Ankara yolu, 19 Ocak 2014 Pazar günü 06:00-17:00 saatleri arasında, Polis Okulu Kavşağı ile Yüksek İhtisas Kavşağı arasında gidiş ve geliş yönlerinde trafiğe kapatılacak. Sürücüler, alternatif güzergah olarak Doğu Yakın Çevre Yolu ve Mimar Sinan Bulvarı'nı kullanacak.