Bursa'da TOKİ'ye yönetim tepkisi
MHP Bursa Osmangazi Belediye Meclis Üyesi ve Grup Sözcüsü Cemil Aydın, "Doğanbey Konutlarında TOKİ tarafından atanmış olan yönetim şirketi görevini acilen bölge halkının oluşturacağı yönetim kuruluna devretmelidir" dedi.
2017.02.20 13:28 - Son Güncellenme: 2017.02.21 07:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Aydın, açıklamasını şöyle sürdürdü:
"Bölgede yaşanan sıkıntı ve sorunlara gerekli ilgi göstermeyen, çözüm getiremeyen atanmış yönetimin misyonu çoktan bitmiştir. Kiremitçi, Kırcaali, Tayakadın ve Doğanbey'in evlatları kendi sitelerine ve çevrelerine daha bir özenle ve istekle sahip çıkacaklar, yaşanan güvenlik, çevre temizliği ve ahlaki problemler süratle çözüme kavuşacaktır. Genel ve yerel iktidar sahipleri hiç olmaz ise bu konuda bölge halkına yardımcı olmak zorundadır."