Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı

Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı

BURSA'nın Osmangazi ilçesinde Türkmen uyruklu Refik Uygur (43), telefonda, kendisini arayan kişiyle konuştuktan sonra yaşadığı rezidansın 15'inci katındaki dairesinin penceresinden atladı.

2019.03.07 10:24 - Son Güncellenme: 2019.03.07 10:26 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı
01:39 Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı - 2

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı - 2

01:38 Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da telefonda kendisini arayan kişiyle konuşup, 15'inci kattan atladı

Olay yerinde yaşımın yitiren Uygur'un, bir süre önce, yakalandığı kanser hastalığını yendiği belirtildi.

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Emek Mahallesi'nde meydana geldi. Ticaretle uğraşan, bir rezidansın 15'inci katında yaşayan Türkmen uyruklu Refik Uygur, kendisini arayan kişiyle konuştu.

Konuşmanın ardından Uygur, dairesinin penceresine çıkıp, telefonunu dışarı fırlattı. Ardından pencereye çıkan Uygur, kendisini boşluğa bıraktı. 

Sitenin bahçesine düşen Uygur, olay yerinde yaşamını yitirdi. Uygur'un cesedi, olay yerinden yapılan incelemenin ardından Bursa Adli Tıp Kurumu'nun morguna kaldırıldı.



Bir süre önce yakalandığı kolon kanserini gördüğü tedaviyle yendiği belirtilen Uygur'un intihar nedenini belirlemek için çalışma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.07 10:24 - Son Güncellenme: 2019.03.07 10:26 - HABER MERKEZİ
A