Bursa'da teleferik seferleri başlıyor

Bursa'da teleferik seferleri başlıyor

Bursa kent merkezi ile Uludağ arasında alternatif ulaşım sağlayan ve bir süre önce bakıma alınan teleferiğin, 25 Temmuz'dan itibaren faaliyete başlayacağı duyuruldu.

2020.07.20 18:04 - Son Güncellenme: 2020.07.20 18:04 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da teleferik seferleri başlıyor

Bursa Teleferik AŞ'den yapılan açıklamada, teleferiğin 22 Haziran'da başlayan yıllık teknik bakımının tamamlandığı belirtildi.

Açıklamada, "25 Temmuz itibarıyla tekrar birlikteyiz. Tüm hijyen önlemlerimizin, maske kullanımı ve sosyal mesafe prosedürlerimizin üst düzeyde uygulanmaya devam edeceği, keyifli bir yolculuk için bekliyoruz." ifadesi kullanıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.07.20 18:04 - Son Güncellenme: 2020.07.20 18:04 - HABER MERKEZİ
A