Bursa'da tavuk döner zehirlenmesi

Bursa'da tavuk döner zehirlenmesi

Bursa'da iki kişi yedikleri tavuk dönerden rahatsızlanarak, hastanelik oldu.

2014.06.22 10:58 - Son Güncellenme: 2014.06.22 10:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da tavuk döner zehirlenmesi


Edinilen bilgiye göre olay merkez Osmangazi ilçesi Santral Garaj Mahallesi'nde meydana geldi. F.H. ve S.H., mahalledeki bir dönerciye girerek, tavuk yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan iki kişi Bursa Devlet Hastanesi'ne gitti. Burada tedavi olan olan F.H. ve S.H.'nin hayati tehlikelerinin olmadığı öğrenildi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.22 10:58 - Son Güncellenme: 2014.06.22 10:58 - HABER MERKEZİ
A