Bursa'da tavuk döner zehirlenmesi
Bursa'da iki kişi yedikleri tavuk dönerden rahatsızlanarak, hastanelik oldu.
2014.06.22 10:58 - Son Güncellenme: 2014.06.22 10:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre olay merkez Osmangazi ilçesi Santral Garaj Mahallesi'nde meydana geldi. F.H. ve S.H., mahalledeki bir dönerciye girerek, tavuk yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan iki kişi Bursa Devlet Hastanesi'ne gitti. Burada tedavi olan olan F.H. ve S.H.'nin hayati tehlikelerinin olmadığı öğrenildi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.