Bursa'da tabancayla oynarken arkadaşını ayağından vurdu

Bursa'da tabancayla oynarken arkadaşını ayağından vurdu

BURSA'nın İnegöl ilçesinde arkadaşlarıyla birlikte alkol alan Fethi A.'nın (33) oynadığı tabanca, ateş aldı. Tabancadan çıkan merminin ayağına isabet ettiği arkadaşı Mehmet G. (26), yaralandı.

2019.06.09 08:47 - Son Güncellenme: 2019.06.09 08:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da tabancayla oynarken arkadaşını ayağından vurdu
00:59 Bursa'da tabancayla oynarken arkadaşını ayağından vurdu

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da tabancayla oynarken arkadaşını ayağından vurdu

Olay, İnegöl ilçesi Ahmet Türkel Çevre Yolu üzerindeki ormanlık alanda meydana geldi. Arkadaşları Mehmet G. ve Emre C. ile birlikte alkol olan Feti A., belinden tabancasını çıkarıp oynamaya başladı.

Bu sırada tabanca ateş aldı. Çıkan mermi, Mehmet G.'nin sol ayağına isabet etti. Kanlar içinde yere yığılan Mehmet G.,, iki arkadaşı tarafından otomobille İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Tedaviye alınan Mehmet G.'nin durumunun iyi olduğu belirtilirken, Fethi A. ise polis tarafından gözaltına alındı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.06.09 08:47 - Son Güncellenme: 2019.06.09 08:49 - HABER MERKEZİ
A