Bursa'da şüpheli poşetten uyuşturucu çıktı

Bursa'da şüpheli poşetten uyuşturucu çıktı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, bir evin bahçesindeki poşeti kontrol eden polisler, uyuşturucu buldu.

2014.10.08 11:26 - Son Güncellenme: 2014.10.08 13:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da şüpheli poşetten uyuşturucu çıktı

Uyuşturucu kullananlara ve satanlara göz açtırmayan İnegöl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Sinanbey ile Yenice mahallelerinde denetimlerini sıklaştırdı.

Söz konusu yerlerde araç sürücüleri ve yolcuları didik didik arayan ekipler, ayrıca bu sokaklardan geçen yayaların da üstünü aradı.

Önceki akşam yapılan denetimlerde Mesudiye Çıkmazı'nda bulunan bir evin bahçesindeki poşetten şüphelenen ekipler, poşeti inceledi.

İçinden 20 kullanımlık esrar çıkan poşetin sahibi aranıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.08 11:26 - Son Güncellenme: 2014.10.08 13:43 - HABER MERKEZİ
A