Bursa'da su sandı kimyasal temizleyiciyi içti!

Bursa'da su sandı kimyasal temizleyiciyi içti!

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, bardaktaki kimyasal temizleyici maddeyi su sanarak içen 15 yaşındaki genç kız, hastanede tedavi altına alındı.

2023.12.16 08:04 - Son Güncellenme: 2023.12.16 08:21 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da su sandı kimyasal temizleyiciyi içti!

Yeni Mahalle Lavanta Sokak'ta, iddiaya göre, M.D. (15), evinde masanın üstünde bulunan bardaktaki kimyasal temizleyici maddeyi su sanarak içti.

Fenalaşan genç kız, yakınlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

M.D'nin, hastanedeki tedavisi sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2023.12.16 08:04 - Son Güncellenme: 2023.12.16 08:21 - AA
A