Bursa'da su kesintisi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Kestel İlçesi'nde su kesintisi uygulanacak.
2012.03.22 15:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ'den yapılan açıklamaya göre; altyapı çalışmaları nedeniyle Kestel İlçesi Yeni, Ahmet Vefikpaşa ve Esentepe Mahalleleri ile civarında 23 Mart 2012 tarihinde 08.00 - 18.00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi uygulanacak.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.