Bursa'da su kesintisi!
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi'nde su kesintisi uygulanacak.
2016.04.07 12:50 - Son Güncellenme: 2016.04.07 12:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
03:36
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da domuz leşi skandalı!
03:19
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da suların bulanık ve kokuyor olması vatandaşları tedirgin etti!
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre; yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Osmangazi İlçesi Orhanbey Mahallesi ve civarında 8 Nisan Cuma günü (YARIN) ile 15 Nisan Cuma tarihlerinde 08.00 ile 17.00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi su kesinti uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların açıklanan zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.