Bursa'da su kesintisi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar nedeniyle Osmangazi İlçesi'nde 30 Nisan Salı günü (YARIN) su kesintisi uygulanacak.
2013.04.29 15:37 - Son Güncellenme: 2013.04.29 15:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, içmesuyu çalışmaları nedeniyle Osmangazi İlçesi Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Adnan Menderes, Emek Zekai Gümüşdiş mahalleleri ve civarında 30 Nisan Salı günü (YARIN) 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini kaydeden yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.