Bursa'da su kesintisi

Bursa'da su kesintisi

Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar nedeniyle Yıldırım İlçesi'nde 2 - 3 Nisan tarihlerinde su kesintisi uygulanacak.

2013.04.01 11:18 - Son Güncellenme: 2013.04.01 11:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da su kesintisi

BUSKİ yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre, altyapı çalışmaları nedeniyle Yıldırım İlçesi Millet Mahallesi ve civarında, 2 Nisan Salı (YARIN) ve 3 Nisan Çarşamba tarihlerinde, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini kaydeden yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.01 11:18 - Son Güncellenme: 2013.04.01 11:19 - HABER MERKEZİ
A