Bursa'da su kesintisi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Osmangazi İlçesi'nde 27 Aralık Perşembe günü (YARIN) su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
2012.12.26 13:25 - Son Güncellenme: 2012.12.26 14:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, Osmangazi İlçesi'nde yapılacak içmesuyu çalışmaları nedeniyle Aksungur, Ahmetbey ve Çağlayan mahalleleri ve civarında 27 Aralık Perşembe günü (YARIN), 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.