Bursa'da sobanın karbonmonoksit gazından zehirlendiler

Bursa'da sobanın karbonmonoksit gazından zehirlendiler

Bursa'nın İnegöl ilçesinde gece yaktıkları sobanın karbonmonoksit gazından zehirlenen karı-koca hastanelik oldu.

2024.11.18 14:06 - Son Güncellenme: 2024.11.18 14:58 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da sobanın karbonmonoksit gazından zehirlendiler

Olay, sabah 09.00 sıralarında Gündüzlü Mahallesinde bir evde meydana geldi. Hatice U. (59) ve eşi Nazif U. (62) gece sobayı yakıp uykuya daldı.

Sabah fenalaşan çiftin yakınları durumu 112'ye haber verdi. Nefes almakta zorlanan çift olay yerine sevk edilen ambulanslarla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yoğun bakıma alınan çiftin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Jandarma komutanlığı ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.11.18 14:06 - Son Güncellenme: 2024.11.18 14:58 - İHA
A