Bursa'da sıfır aldığı motosikleti çaldılar

Bursa'da sıfır aldığı motosikleti çaldılar

Bursa İnegöl ilçesinde 8 bin TL değerindeki sıfır motosiklet evin önünde park halindeyken çalındı. Motosikletin çalınma anı ise saniye saniye güvenlik kamerasına yansıdı.

2020.07.17 20:59 - Son Güncellenme: 2020.07.17 21:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da sıfır aldığı motosikleti çaldılar
01:04 Bursa'da sıfır aldığı motosikleti çaldılar

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da sıfır aldığı motosikleti çaldılar

Alınan bilgilere göre hırsızlık olayı, İnegöl ilçesi Mahmudiye Mahallesinde meydana geldi. Melih Ş., 8 bin TL'ye sıfır bir motosiklet alıp evine geldi.

Genç aldığı motosikleti evinin önüne park etti. Sabah işe gitmek için kaldığında yeni aldığı motosikletin yerinde olmadığını fark etti. Güvenlik kamera görüntülerini incelediğinde bir şahsın sabaha karşı park halindeki motosikleti kendi malıymış gibi alıp görünce şoke oldu.

Melih Ş. durumu polis ekiplerine haber verdi. Emniyet ekipleri şimdi güvenlik kamera görüntülerinden yola çıkarak hırsızı yakalamak için her yerde onu arıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.07.17 20:59 - Son Güncellenme: 2020.07.17 21:11 - HABER MERKEZİ
A