Bursa'da sıcaktan bunalan kediler çeşmeden su içiyor
Bursa'da aşırı sıcaklar insanlar kadar hayvanları da bunaltıyor. Sıcaktan bitkin düşen kediler, her mahalle başında cami ve hayrat çeşmelerine koşarak kana kana su içti.
2020.07.18 09:11 - Son Güncellenme: 2020.07.18 09:33 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da sıcaktan bunalan kediler çeşmeden su içiyor
Hava sıcaklığının mevsim normallerinde olmasına rağmen bunaltıcı sıcak kedileri de vurdu.
Hayvanlar su ihtiyaçlarını su birikintisinden veya vatandaşların koyduğu kaplardan gidermeye çalışıyor.

Ancak bazı kedilerin mahalle çeşmelerinden, hayratlardan veya cami şadırvanlarından su içmeye kalkması hayvanların susuzlukla nasıl başetmek zorunda kaldığını ortaya çıkardı...
Vatandaşların cep telefonlarına yansıyan görüntülerde, bir kedinin akan çeşmeden su içmesi ve yanına gelen vatandaştan korkmaması dikkati çekti.
Bir kedinin ise cami şadırvanına gelerek, vatandaşlara çeşmeyi açmalarını istercesine baktığı görüldü.
Bu sıcak yaz günlerinde sizler de hayvan dostlarımız için kapınızın önüne 1 kap su koymayı ihmal etmeyin...
