Bursa'da seyir halindeyken otomobilin tekerleği çıktı!
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde seyir halinde olan bir otomobilin tekerleği koptu.
2024.05.06 21:27 - Son Güncellenme: 2024.05.06 21:30 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Olay, Osmangazi İlçesi Kent Meydanı ışıklarında meydana geldi.
Henüz bilinmeyen bir sebeple bir otomobilin seyir halindeyken tekerleği koptu.
Olayı gören sürücüler şoke oldu.