Bursa'da seyir halindeki motosikletin sürücüsü 'Hadi düşüyorum' dedi, kaza yaptı
Bursa'da, motosikletiyle seyir halindeki sürücü VK, 'Hadi düşüyorum' dedikten sonra kaza yaptı. O anların kaskındaki aksiyon kamerasına yansıdı.
2024.10.19 17:58 - Son Güncellenme: 2024.10.19 18:24 - Bursa Bölge - DHA
00:06
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da seyir halindeki motosikletin sürücüsü 'Hadi düşüyorum' dedi, kaza yaptı
Olay, Osmangazi ilçesi Ankara Yolu Caddesi'nde meydana geldi.

Kent merkezi istikametinde ıslak zeminde seyir halinde olan motosikletin sürücüsü V K, 'Hadi düşerum' dedikten sonra, motosikletinin kaymasıyla kaza yaptı.

Devrilen motosiklet metrelerle savrulurken, sürücü V K hafif yaralandı. O anlar ise V K'nin kaskındaki aksiyon kamerasıyla görüntülendi.