Bursa'da Şetat yeniden üretime başladı

Bursa'da Şetat yeniden üretime başladı

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde en büyük istihdam alanlarından olan Şetat Krom Madencilik, yeniden üretime başladı. 

2016.04.20 18:21 - Son Güncellenme: 2016.04.20 18:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Şetat yeniden üretime başladı

Şetat Krom Madencilik, yönetim değişikliği ve dünya piyasalarında yaşanan sektörel olumsuzluklar nedeniyle 2015 yıl sonu itibariyle ara verdiği üretime makine parkında yaptığı bakımların ardından tekrar başladı.


Geçtiğimiz hafta tamamladıkları makine parkındaki bakımların ardından işçi alımlarına başladıklarını belirten Şetat Krom Madencilik İşletme Müdürü Hüseyin Çetinkaya, "Geçtiğimiz yıl sonlarında yaşanan yönetim sıkıntısı ile piyasa şartlarındaki kriz aşıldı. Bu doğrultuda ilk etapta 110 kişilik personel alımı gerçekleştirdik" dedi.

Firmanın toplamda 500 kişilik bir çalışan sayısı kapasitesinin olduğuna dikkat çeken Çetinkaya, işletmenin farklı bölümlerindeki bakımların sürdüğünü, bölümlerin aşama aşama üretime alınarak maksimum kapasiteye ulaşacaklarını kaydetti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.20 18:21 - Son Güncellenme: 2016.04.20 18:22 - HABER MERKEZİ
A