Bursa'da servis kavgası
Bursa'da 4 kişi arasında servise nerden binilip binilmeyeceği meselesi yüzünden kavga çıktı.
2012.08.13 10:21 - Son Güncellenme: 2012.08.13 10:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Altınova Mahallesi Tepe Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre N.O. ve B.Ş. ile S.U. ve O.Ş. arasında servise hangi yerden binileceği konusunda tartışma yaşandı. Çıkan tartışmanın büyümesi üzerine 4 kişi sokak üzerinde bir birine girdi. Şahısların kavgasını olay yerine gelen polis ekipleri ayırırken, karakola giden şahıslar birbirlerinden şikayetçi oldu.