Bursa'da seçim sandığı hasta ve engellilerin evine gitti

Bursa'da seçim sandığı hasta ve engellilerin evine gitti

Bursa'da, Yüksek Seçim Kurulunun (YSK) okullarda kurduğu sandıklarda gidip oy kullanamayan hasta ve engelliler, görevlilerinin evlerine getirdiği sandıkta oy kullanmanın mutluluğunu yaşadı. YSK tarafından görevlendirilen görevli personel ve beraberindeki polis ekipleri, kentin farklı mahallelerinde bulunan hasta ve engelli vatandaşların evlerine gitti. Önceden oy kullanmak için YSK'ya başvuruda bulunan yüzlerce vatandaş görevlilerce evlerine getirilen sandıkta oy kullandı.

2019.03.31 14:03 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da seçim sandığı hasta ve engellilerin evine gitti
01:47 Bursa'da seçim sandığı hasta ve engellilerin evine gitti

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da seçim sandığı hasta ve engellilerin evine gitti

Bursa'da, Yüksek Seçim Kurulunun (YSK) okullarda kurduğu sandıklarda gidip oy kullanamayan hasta ve engelliler, görevlilerinin evlerine getirdiği sandıkta oy kullanmanın mutluluğunu yaşadı.

YSK tarafından görevlendirilen görevli personel ve beraberindeki polis ekipleri, kentin farklı mahallelerinde bulunan hasta ve engelli vatandaşların evlerine gitti.

Önceden oy kullanmak için YSK'ya başvuruda bulunan yüzlerce vatandaş görevlilerce evlerine getirilen sandıkta oy kullandı.


 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.31 14:03 - Son Güncellenme: 2019.03.31 14:06 - HABER MERKEZİ
A