Bursa'da şarj için telefonu bağladığı motosiklet küle döndü!

Bursa'da şarj için telefonu bağladığı motosiklet küle döndü!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde park halinde motosiklet, sürücüsünün USB'den telefonun şarja bağlanması ile bir anda yanmaya başladı. Kısa sürede alev topuna dönen motosiklet tamamen yanarak küle döndü.

2024.09.21 13:43 - Son Güncellenme: 2024.09.21 14:40 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da şarj için telefonu bağladığı motosiklet küle döndü!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Olay Orhangazi ilçesine bağlı Yeniköy Mahallesi yakınlarında meydana geldi.

Alınan bilgilere göre sürücüsü tarafından park halinde iken telefonun şarj etmek için USB kısmına bağlandığı motosiklet, bir anda yanmaya başladı. Sürücünün müdahalesi yetersiz kalınca kısa sürede alevlerin tamamen sardığı motosiklet kullanılmaz hale geldi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.21 13:43 - Son Güncellenme: 2024.09.21 14:40 - FATİH MISIR
A