Bursa'da sarhoş sürücü ambulansa binmeyince!

Bursa'da sarhoş sürücü ambulansa binmeyince!

Bursa'da meydana gelen trafik kazasında kamyonet sürücüsü yaralandı. Ambulansa binmemekte ısrar eden sürücü polis otosu tarafından hastaneye kaldırıldı. Sürücünün 2.12 promil alkollü olduğu ortaya çıktı

2012.08.17 12:36 - Son Güncellenme: 2012.08.17 12:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da sarhoş sürücü ambulansa binmeyince!

Bursa'nın Orhangazi İlçesi'nde 32 yaşındaki Fatih Özaydın yönetimindeki kamyonet, bariyerlere çarparak yoldan çıkarak yan yattı. Hafif yaralı 32 yaşındaki Özaydın, ambulansa binmek istemeyince, polis aracıyla götürüldüğü Devlet Hastanesi'nde yapılan kontrolde 2.12 promil alkollü çıktı.

Kaza, gece saat 01.30 sıralarında İstanbul -Bursa Karayolu Orhangazi çıkışında meydana geldi. İstanbul'dan Bursa'ya giden Fatih Özaydın yönetimindeki 34 VRT 16 plakalı ayakkabı yüklü kapalı kasa kamyonet, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yolun solundaki bariyerlere çarptıktan sonra devrildi.

Olay yerine gelen Orhangazi Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro ekipleri vücudunda sıyrıklar olan sürücü için 112 Acil Servis'ten ambulans istedi. Sürücü durumunun iyi olduğu gerekçesi ile ambulansa binmedi. Bir süre sonra Emniyet Müdürlüğü'ne ait araçla Orhangazi Devlet Hastanesi'ne götürülen Özaydın'ın kaburgalarında ezik olduğu tespit edildi. Hastanedeki kontrolde Fatih Özaydın'ın 2.12 promil alkollü olduğu tespit edildi.

Kamyonet yoldan vinçle çıkarılırken şoför mahallindeki içki şişeleri dikkat çekti.

Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.17 12:36 - Son Güncellenme: 2012.08.17 12:36 - HABER MERKEZİ
A