Bursa'da şampiyon sporculara altın

Bursa'da şampiyon sporculara altın

İzmir'de yapılan Türkiye Atletizm Şampiyonasında dereceye giren Gemlikli sporcular altın ile ödüllendirildi. 

2016.07.13 13:44 - Son Güncellenme: 2016.07.13 13:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da şampiyon sporculara altın

16 yaş altı Türkiye Şampiyonasında Necla Bilgi hem uzun atlamada, hem de 75 metre engelli yarışta Türkiye beşincisi olarak Gemlik Belediye Spor'un göğsünü kabarttı. 300 metrede Dilek Özdemir Türkiye üçüncüsü, Firdevs Güngör cirit atmada Türkiye Şampiyonu oldu. Firdevs Güngör gülle atmadada Türkiye üçüncülüğü elde etti.
Belediye Gençlik ve Spor Kulübü adına yarışan sporcuları makamında kabul eden Belediye Başkanı Refik Yılmaz, başarılı sporcuları tebrik edip, birer altın taktı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.07.13 13:44 - Son Güncellenme: 2016.07.13 13:44 - HABER MERKEZİ
A