Bursa'da sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı!

Bursa'da sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı!

Bursa'da sağlık çalışanlarının toplu taşıma hizmetlerinden ücretsiz yararlanması, 15 Mayıs'a kadar uzatıldı.

2022.03.01 08:31 - Son Güncellenme: 2022.03.01 08:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı!

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kahramanlarımız, sağlık çalışanlarımızın toplu ulaşımdan ücretsiz yararlanma süresini 15 Mayıs'a kadar uzattık. Onlar için ne yapsak az..." ifadelerine yer verdi.

Yeşil halk otobüsleri ve ilçe içi halk otobüslerinde de geçerli olacak uygulamada, ilçeler arası taşımacılık yapan hatlar ve turizm hatları (F3, E-80) kapsam dışında tutuldu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.03.01 08:31 - Son Güncellenme: 2022.03.01 08:46 - HABER MERKEZİ
A