Bursa'da sağanak yağmur altında yarı çıplak eylem

Bursa'da sağanak yağmur altında yarı çıplak eylem

Bursa'da, Yol-İş'e bağlı Karayolları çalışanları, sağanak yağmur altında çıplak eylem yaptı.

2014.01.23 19:18 - Son Güncellenme: 2014.01.23 19:18 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da sağanak yağmur altında yarı çıplak eylem

Akşam saatlerinde Şehreküstü Meydanı'nda toplanan Yol-İş Sendikası'na bağlı 150 işçi, yağmur altında yarı çıplak vaziyette Kent Meydanı'na kadar yürüyerek eylem yaptı. Burada konuşan Yol-İş 1 No'lu Şube Başkanı Muharrem Yıldız, taşeron işçilerin sayılarının bugün 1,5 milyonu bulduğunu belirterek, "Çalışma Bakanlığı'nın hazırladığı torba yasalarının içine sokulan maddelerle kazandığımız haklar yok edilmek istenmektedir. Kazanılmış haklarımız yok sayılmaktadır. Karayolları işçileri olarak düzenleme istemiyoruz, taşeron işçiliğinin tamamen kaldırılmasını istiyoruz" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.23 19:18 - Son Güncellenme: 2014.01.23 19:18 - HABER MERKEZİ
A