Bursa'da restoran yangında kullanılamaz hale geldi

Bursa'da restoran yangında kullanılamaz hale geldi

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bulunan bir restoranda yangın çıktı. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

2021.02.09 14:15 - Son Güncellenme: 2021.02.09 14:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da restoran yangında kullanılamaz hale geldi

İnegöl ilçesi, kırsal Tuzla Mahallesi'nde bulunan restoranda, sabah saatlerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Alevleri fark eden mahalle sakinleri durumu İnegöl İtfaiyesi'ne ve Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek 1 saatte yangını kontrol altına alıp söndürdü. Yangın sonucu işyeri kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış nedeni araştırılıyor. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2021.02.09 14:15 - Son Güncellenme: 2021.02.09 14:19 - HABER MERKEZİ
A