Bursa'da 'polisim' diyen dolandırıcıya poşetle 50 bin liralık altın verdi
Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, telefonda 'polis' olduğunu söyleyen şahsa inanan bir kişi 50 bin lira değerindeki altınları poşetle teslim etti.
2015.08.25 10:16 - Son Güncellenme: 2015.08.25 10:27 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, Orta Mahallede meydana geldi. K.T. isimli şahıs, kendisin telefonla arayıp polis olduğunu söyleyen şahsa inandı. Dolandırıcının evdeki altınları poşete doldurup parktaki arca bırakmasını istediği şahıs, söyleneni yaparak 50 bin lira değerindeki altınları poşetle araca bıraktı.
Daha sonra dolandırıldığını anlayan şahıs, polise başvurdu.