Bursa'da pazar tatili yine çileye dönüştü!
Bursa İzmir yolunda aylardır bitirilemeyen çalışması sebebiyle Mustafakemalpaşa ve Susurluk ile Bursa arasında trafikte olanlar saatlerce yollarda kaldı. Bursalılar, bir türlü bitirelemeyen yol çalışması nedeniyle yaşadıkları mağduriyete sosyal medyadan isyan ederken Bursa Valisi ve Büyükşehir Belediye Başkanı'nı göreve davet ettiler...
2015.08.23 18:06 - Son Güncellenme: 2015.08.23 18:35 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'da şehir içi trafik her geçen gün biraz daha İstanbul'u aratmazken, özellikle pazar günleri İzmir Yolu'nda yaşanan ulaşım çilesi de giderek büyüyor.
Aylardır bitirilemeyen yol çalışması Susurluk, Mustafakemalpaşa ve Bursa arasında büyük bir yoğunluğa sebep oluyor.
Hafta sonunda İzmir yolunu kullanan Bursalıların tatili bir anlamda kabusa dönüşüyor.
Saatlerce trafikte çile çeken vatandaşlar yaşadıkları eziyete sosyal medyadan uzun süredir tepki gösteriyor.
Buna karşın herhangi bir önlem alınmaması tepkileri de artırıyor.

Bursalılar tepkilerini sosyal medyada "Çok merak ediyorum bu Bursa'nın Valisi, Büyükşehir Belediye Başkanı, Karayolları Bölge Müdürü yok mu? 4 km yolu 2 aydır bitiremediler yazık bu insanlara eziyet ediyorsunuz... Susurluk Bursa yolu yine kapalı" şeklindeki mesajlarla dile getirirken, yolda hala trafiği rahatlatacak bir önlem alınmaması dikkat çekiyor.

Bursalılar, yetkililerden bir an önce ulaşımı rahatlatacak bir adım atmalarını bekliyor.