Bursa'da parkta uyuşturucu kullanan 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı

Bursa'da parkta uyuşturucu kullanan 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde parkta uyuşturucu kullandığı iddia edilen 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı.

2020.07.28 11:10 - Son Güncellenme: 2020.07.28 11:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da parkta uyuşturucu kullanan 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı
03:00 Bursa'da parkta uyuşturucu kullanan 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da parkta uyuşturucu kullanan 6 kişi, kovalamaca sonucu yakalandı

Olay, dün saat 20.00 sıralarında İnegöl ilçesindeki Hamidiye Mahallesi, Filiz Sokak'ta meydana geldi. Parkta toplu olarak oturan bir grup genç, devriye gezen polisleri görünce ellerindeki maddeleri atarak kaçmaya başladı.

Polisin peşine düştüğü gençler, E.Ş. (21), A.A. (20), G.D. (23), T.Ç. (20), E.S. (24) ve B.Ö. (24) yakalandı.



Kimlik sorgusunda şüphelilerden E.S.'nin uyuşturucu madde kullanmaktan, B.Ö.'nün ise uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan arandığı belirlendi.

Polis ekipleri parkta yaptığı incelemede, uyuşturucu maddelerin yanı sıra, bir adet bıçak ele geçirdi.

Emniyetteki işlemleri devam eden 6 şüpheli, bugün adliyeye sevk edilecek.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.07.28 11:10 - Son Güncellenme: 2020.07.28 11:11 - HABER MERKEZİ
A