Bursa'da park halindeki TIR'dan mazot çaldılar
Bursa'da kimliği belirsiz kişi veya kişiler park halindeki TIR'dan 3 adet akü ve 400 litre mazot çaldı.
2015.01.20 10:48 - Son Güncellenme: 2015.01.20 10:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Emek Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sabah park halindeki TIR'ının yanına gelen V.Ö., 3 adet akü ile mazot kapağının yerinde olmadığını gördü.
Mazot deposunu kontrol eden V.Ö., içerisinden 400 litre akaryakatın çalındığını fark etti. Bunun üzerine V.Ö., polise müracaat etti.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.