Bursa'da park halindeki TIR'dan mazot çaldılar

Bursa'da park halindeki TIR'dan mazot çaldılar

Bursa'da kimliği belirsiz kişi veya kişiler park halindeki TIR'dan 3 adet akü ve 400 litre mazot çaldı.

2015.01.20 10:48 - Son Güncellenme: 2015.01.20 10:48 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da park halindeki TIR'dan mazot çaldılar

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Emek Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, sabah park halindeki TIR'ının yanına gelen V.Ö., 3 adet akü ile mazot kapağının yerinde olmadığını gördü.

Mazot deposunu kontrol eden V.Ö., içerisinden 400 litre akaryakatın çalındığını fark etti. Bunun üzerine V.Ö., polise müracaat etti.

Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.01.20 10:48 - Son Güncellenme: 2015.01.20 10:48 - HABER MERKEZİ
A