Bursa'da park halindeki otomobil alev topuna döndü
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bir kişi otomobilini park etti. Elektrikli araç bir süre sonra alev topuna döndü. İtfaiye ekiplerince yangın söndürülürken, olayla ilgili tahkikat başlatıldı.
2024.10.28 12:54 - Son Güncellenme: 2024.10.28 13:00 - Bursa Bölge - İHA
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da park halindeki otomobil alev topuna döndü
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Veyselkarani Mahallesi Lale Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, tekstil işiyle uğraşan bir kişi elektrikli otomobilini iş erinin önüne park etti.

Elektrikli araç bir süre sonra alev topuna dönerken, çevredekiler hemen 112 ekiplerini aradı.
İhbar üzerine gelen itfaiye ekipleri alevleri kısa sürede kontrol altına aldı.

Aracın alev alev yandığı anlar kameraya yansırken, polis olayla ilgili tahkikat başlattı.
Yangının çıkış sebebi itfaiyenin raporunun ardından kesinlik kazanacak.
