Bursa'da park halindeki motosikletler alev alev yandı
Bursa'da park halinde bulunan motosikletler bir binanın altında alevlere teslim oldu. Motosikletler kullanılmaz hale gelirken, alevler binaya zarar vermeden söndürüldü.
2022.12.10 15:20 - Son Güncellenme: 2022.12.10 22:32 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, Bursa'nın Gemlik ilçesi Hisar Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, binanın altında park halindeki motosikletler, biranda alevlere teslim oldu. Vatandaşların ihbarı ile olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını büyümeden söndürdü.

5 motosiklet kullanılmaz hale gelirken, binayı uzaktan görenler ise korku dolu anlar yaşadı. Binanın arkasından yükselen dumanlar, görenleri tedirgin etti.
