Bursa'da park halindeki aracın deposundan mazot çalındı!
Bursa'da park halindeki bir aracın yatık deposundan 100 liralık mazot çalındı.
2014.10.20 11:52 - Son Güncellenme: 2014.10.20 11:52 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre olay, dün gece yarısı merkez Yıldırım ilçesinde meydana geldi.
Müşteki Ö.E. park ettiği aracının başına geldiğinde yatık deposu kapağının açık olduğunu gördü.
Hemen durumu polise bildiren Ö.E., depodan 100 liralık mazot çalan hırsızların yakalanmasını istedi.
Polis olayla alakalı soruşturma başlattı.