Bursa'da otomobilin çarptığı motosiklet üzerindeki iki kadın yaralandı!
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen trafik kazasında kavşaktan dönüş yapmak isteyen üzerinde iki kişinin bulunduğu motosiklete otomobil çarptı. Kazada motosiklet üzerinden yere savrulan iki kişi yaralandı.
2024.07.19 17:29 - Son Güncellenme: 2024.07.19 17:34 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen trafik kazasında kavşaktan dönüş yapmak isteyen üzerinde iki kişinin bulunduğu motosiklete otomobil çarptı. Kazada motosiklet üzerinden yere savrulan iki kişi yaralandı.
Kaza bu akşam saat 17.00 sıralarında Orhangazi'de İznik ışıklı kavşağında meydana geldi.

Alınan bilgilere göre Gemlik istikametine seyir halinde Tolga P.'nin kullandığı otomobil, kavşaktan İznik istikametine dönüş yapmak isteyen Gamze Ş.'nin kullandığı motosiklete çarptı.
Çarpmanın etkisiyle motosiklet üzerinde ki iki kişi yere savruldu.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından kazada yaralanan motosiklet sürücüsü Gamze Ş. ve arkasında bulunan Emine A. burada yapılan ilk müdahale sonrasında ayrı ambulanslar ile Orhangazi Devlet Hastanesi acil servisine kaldırıldılar.


