Bursa'da otomobil üzerine çıkan keçi ağaç yapraklarını yedi
Bursa'da dışarıda otlayan keçiler, bir otomobilin üzerine çıkarak ağaç yapraklarını yedi.
2024.09.05 11:00 - Son Güncellenme: 2024.09.05 11:47 - Bursa Bölge - İHA
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde otlatılmak üzere dışarı salınan keçiler, bir süre otlandıktan sonra ağaçlardaki yapraklara göz dikti.

Keçiler, park halindeki otomobilin üzerine çıkarak yaprakları yemeye başladı.
O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kayda alındı.
