Bursa'da otomobil üzerine çıkan keçi ağaç yapraklarını yedi

Bursa'da otomobil üzerine çıkan keçi ağaç yapraklarını yedi

Bursa'da dışarıda otlayan keçiler, bir otomobilin üzerine çıkarak ağaç yapraklarını yedi.

2024.09.05 11:00 - Son Güncellenme: 2024.09.05 11:47 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da otomobil üzerine çıkan keçi ağaç yapraklarını yedi

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde otlatılmak üzere dışarı salınan keçiler, bir süre otlandıktan sonra ağaçlardaki yapraklara göz dikti.

Keçiler, park halindeki otomobilin üzerine çıkarak yaprakları yemeye başladı.

O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kayda alındı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.05 11:00 - Son Güncellenme: 2024.09.05 11:47 - İHA
A