Bursa'da otobüse binme mesaisi!
Bursa'da sabah saatlerinde Şehreküstü Metro İstasyonu çıkışında vatandaşlar otobüse binmek için uzun sıra oluşturdu.
2024.09.25 08:47 - Son Güncellenme: 2024.09.25 09:03 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Şehreküstü Metro İstasyonu çıkışında bulunan otobüs durağında sabah 8:30 saatlerinde yoğunluk oluştu. İşe ve okula gitmek isteyen vatandaşlar otobüsün gelmesini beklerken uzun kuyruk oluşturdu.

Oluşan uzun kuyruğa otobüse binmek için sonradan gelen vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemezken, bazı vatandaşlar ise gideceği yere geç kaldığı için sitem etti.
