Bursa'da oto yıkamacının kasasını çaldılar
Bursa'da bir oto yıkamacıya giren hırsızlar, çelik kasayı çalıp kayıplara karıştı.
2014.10.16 11:54 - Son Güncellenme: 2014.10.16 11:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, dün gece 02.00 sularında, merkez Osmangazi ilçesi Gazidemir Mahallesi'nde bulunan oto yıkamacıya hırsız girdi. meydana geldi. Hırsız ya da hırsızlar, çelik kasayı alıp kayıplara karıştı. Sabah dükkanına gelen Ahmet Sağlam, kasanın yerinde olmadığını görünce polise haber verdi. Polis, iş yerindeki kamera kayıtlarına bakarak hırsızları tespit etmeye çalıştı.
Kasanın kendilerine ait olmadığını söyleyen Ahmet Sağlam, "Dükkanı yeni devraldık. Kasa dükkanın eski sahibine ait. İçinde ne olduğunu bilmiyoruz" dedi.
Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.