Bursa'da Osmangazi Belediyesi duyurdu! 8 taşınmaz satılığa çıkarıldı
Osmangazi Belediyesi Çiftehavuzlar Mahallesi'nde 8 taşınmazın ihale usulü satılığa çıkarıldığını duyurdu. Taşınmazların ihalesi 15 Ekim tarihinde yapılacak.
2024.09.30 12:36 - Son Güncellenme: 2024.09.30 12:43 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
Bursa'da bulunan ilçe belediyeleri satılığa çıkarılacak taşınmazları duyurmaya devam ediyor.
Osmangazi Belediyesi, Çiftehavuzlar Mahallesi'nde yer alan 8 adet taşınmazın satılığa çıkarıldığını açıkladı.
Taşınmazların ihalesi 15 Ekim tarihinde yapılacak olup teklifler saat 10.00'da açılacak.
İŞTE SATILACAK OLAN TAŞINMAZLARIN DETAYLARI:
