Bursa'da Osmangazi Belediye Başkanı Aydın'dan yeni yıl mesajı
Bursa'da Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın yeni yıl mesajı yayınladı.
2024.12.31 15:03 - Son Güncellenme: 2024.12.31 15:07 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Başkan Aydın'ın mesajı şöyle;
2024 yılında Osmangazi'de, her yaştan vatandaşımıza ve her ihtiyaca yönelik projelerle önemli değişim adımları attık. 2025 yılına girerken, hep birlikte Osmangazi'yi daha güzel bir geleceğe taşımak için yol alacağız.
2024 yılında Osmangazi'de, her yaştan vatandaşımıza ve her ihtiyaca yönelik projelerle önemli değişim adımları attık. 2025 yılına girerken, hep birlikte Osmangazi'yi daha güzel bir geleceğe taşımak için yol alacağız. pic.twitter.com/SlzoaZVtki
-- Erkan AYDIN (@erkanecz) December 30, 2024