Bursa'da ormanlık alanda yangın!

Bursa'da ormanlık alanda yangın!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde akşam saatlerinde başlayan orman yangını ekiplerin uzun süren çalışmaları sonrasında kontrol altına alınabildi. Söndürme çalışmalarına vatandaşlarında katıldığı yangında yaklaşık 20 dönümlük arazi zarar gördü. Yangına gençlerin video çekmek amacıyla orman içinde ateş yakmalarının sebep olduğu iddia edildi. 

2024.04.06 18:00 - Son Güncellenme: 2024.04.06 19:52 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da ormanlık alanda yangın!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Yangın bu akşam saat 17.00 sıralarında Orhangazi Hamzalı yolu üzeri Nadır piknik alanı yakınlarında bulunan ormanlık alanda çıktı. İlk olarak arı çiftliğinin olduğu bölgeden alevlerin yükseldiğini  gören vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Dumanların çıktığı bölgeye çok sayıda orman işletme şefliğine bağlı ekip sevk edildi.  

Rüzgarında etkisiyle kısa sürede geniş bir alana yayılan yangın ekiplerin yoğun çabası ile kontrol altına alınırken, yaklaşık 20 dönüm arazi zarar gördü.

Öte yandan çevredeki vatandaşların iddialarına göre ise yangının ilk çıkış noktası olan alanda gençlerin sosyal medya için video çektikleri burada ateş yaktıkları ve yangın çıktıktan sonra oradan ayrıldıkları öğrenildi.  

Ekiplerin yangının çıktığı ormanlık alanda soğutma çalışmaları devam ederken, Orhangazi ilçe Jandarma komutanlığı ekipleri tarafından geniş çaplı soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.06 18:00 - Son Güncellenme: 2024.04.06 19:52 - FATİH MISIR
A