Bursa'da ormanlık alanda büyük tehlike atlatıldı

Bursa'da ormanlık alanda büyük tehlike atlatıldı

Bursa'nın Kestel ilçesinde otluk alanda oyun oynayan çocuklar, bir süre sonra otları ateşe verdi. Olay yerine gelen ekipler, yangını ormanlık alana sıçramadan söndürdü.

2024.08.18 09:46 - Son Güncellenme: 2024.08.18 09:48 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da ormanlık alanda büyük tehlike atlatıldı
00:46 Bursa'da ormanlık alanda büyük tehlike atlatıldı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da ormanlık alanda büyük tehlike atlatıldı

Olay, Kestel ilçesi Yenimahalle mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, otluk alanda oyun oynayan çocuklar bir süre sonra ateş yaktı.

Kısa sürede büyüyen alevleri gören vatandaşlar durumu 112 Acil Servis Hattı'na bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ekipler sevk edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle yangın, ormana sıçramadan kontrol altına alınarak söndürüldü.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.18 09:46 - Son Güncellenme: 2024.08.18 09:48 - İHA
A