Bursa'da ormanlara giriş yasaklarının sona ermesinin ardından çöp görüntüleri böyle görüntülendi!
Bursa Orman Bölge Müdürlüğü sosyal medya hesabından ormanlara giriş yasaklarının sona ermesi ile birlikte haftasonu piknikçilerinin ormanlarda bıraktığı çöpleri paylaştı.
2023.10.23 14:13 - Son Güncellenme: 2023.10.23 14:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Orman Bölge Müdürlüğü sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
"Ormanlara giriş yasaklarının sona ermesi ile birlikte haftasonu piknikçilerinin ormanlarımızda bıraktığı çöpler, hoş olmayan görüntülere sahne oluyor. Mustafakemalpaşa yangın ekiplerimiz, piknikçilerin bıraktığı çöpleri topladılar Ormanda sadece ayak izimizi bırakalım" dedi.


